FAQ › Platby a fakturace

  1. Jak rychle jsou platby zpracovány?

    Platby kartou, platby kreditem a platby z PayPal peněženky jsou zpracovány během několika vteřin a SSL certifikáty je při zvolení těchto platebních metod možné aktivovat prakticky ihned po automatickém ověření platby.

    Při platbě bankovním převodem v rámci Fio banky, vkladem hotovosti na účet nebo formou tzv. okamžité platby (nezaměňujte s tzv. expresní platbou) je platba zpracována nejpozději v řádu desítek minut po připsání příslušné částky na účet. Při standardním mezibankovním platebním styku, o víkendech a svátcích může zpracování těchto plateb trvat i několik dní. Pro urychlení celého procesu nám můžete prostřednictvím kontaktního formuláře zaslat potvrzení o provedení platby a SSL certifikát tak můžete aktivovat mnohem dříve bez nutnosti čekat, než se platba zpracuje na straně naší banky. Jako potvrzení postačí snímek obrazovky z internetového bankovnictví, oskenovaný či čitelně vyfocený potvrzený papírový příkaz nebo potvrzovací e-mail zaslaný vaší bankou.

    Rovněž u platby přes QR kód záleží na tom, zda Vaše banka platbu zpracuje jako okamžitou platbu, expresní platbu nebo standardní platbu v mezibankovním platebním styku.

  2. Zadali jsme chybný variabilní symbol. Jak postupovat?

    Pokud jste při platbě převodem zadali chybný variabilní symbol, nic se neděje. Stačí nám napsat, upřesnit číslo objednávky, o kterou se jedná, a uvést podrobnosti o platbě (číslo účtu, ze kterého jste platbu odeslali, popř. upřesněte další detaily platby), abychom ji mohli správně identifikovat a spárovat s příslušnou objednávkou, jakmile bude připsána na náš účet.

  3. Nedopatřením jsme zaplatili dvakrát. Co máme dělat?

    Duplicitní platby vracíme automaticky nejpozději následující kalendářní měsíc po měsíci, ve kterém byla přijata duplicitní platba. Pokud nás na to upozorníte dříve, můžeme pro Vás platbu refundovat většinou ještě v ten samý den; v případě převodu na účet však nejdříve až v den, kdy bude duplicitní platba fyzicky připsána na náš účet. Stačí nám napsat.

    Refundaci provádíme výhradně u duplicitní platby. Pro příklad: pokud jste první platbu provedli kartou a duplicitní převodem na účet, vrátíme Vám celou částku převodem na účet, ze kterého byla platba odeslána. Nelze si vybrat refundaci na platební kartu, provést refundaci převodem na jiný bankovní účet ani převést prostředky na kreditní účet.

  4. Kde najdu fakturu (daňový doklad)?

    Jakmile je faktura vystavena, bude Vám zaslána e-mailem na adresu Vašeho zákaznického účtu a popř. i na e-mailovou adresu Vašeho účetního oddělení, pokud jste ji nastavili v sekci Nastavení účtu.

    Fakturu si rovněž můžete pohodlně vytisknout přímo v administraci po přihlášení k Vašemu zákaznickému účtu. V sekci Faktury klikněte na číslo objednávky; otevře se nové okno s příslušnou fakturou, kterou můžete pohodlně vytisknout nebo ji stáhnout do svého počítače ve formátu PDF.

  5. Proč nemám k dispozici fakturu za uhrazenou objednávku?

    Absence faktury má nejčastěji tři důvody:

    1. Faktury (daňové doklady) podléhají přísnější kontrole a nejsou vystaveny automaticky okamžikem přijetí platby. Faktury jsou zpravidla vystaveny do několika málo hodin, ve výjimečných případech nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů. Jakmile je faktura vystavena, bude Vám automaticky zaslána e-mailem a rovněž si ji můžete kdykoliv stáhnout v sekci Faktury.

    2. Pokud jste k úhradě objednávky SSL certifikátu použili kreditní účet, pak bude vystavena pouze jedna faktura za nákup kreditu. Následně k platbám z kreditu žádná další faktura vystavena nebude, protože by tím defacto došlo k duplicitnímu plnění. Kredit není záloha za služby; kredit je forma voucheru.

    3. Pokud jste platbu provedli standardním bankovním převodem na účet (nebo QR kódem) a pro urychlení jste nám zaslali potvrzení o platbě, na jehož základě jsme objednávku označili jako uhrazenou, bude faktura vystavena až poté, co bude platba fyzicky připsána na náš účet. Jakmile fakturu vystavíme, pošleme Vám ji automaticky e-mailem a rovněž si ji můžete kdykoliv stáhnout v sekci Faktury.

  6. Jak změním údaje na faktuře?

    Obecně vzato, údaje na již vystavené faktuře měnit nelze. Upozornili jsme Vás na to před potvrzením objednávky. Může dojít ke třem situacím:

    1. Pokud faktura ještě nebyla vystavena, můžete údaje upravit přímo na Výzvě k úhradě dané Objednávky, kde v pravém horním rohu najdete tlačítko Upravit.

    2. Pokud již faktura byla vystavena a je-li stále stejný kalendářní měsíc, v němž byla přijata platba, můžete fakturační údaje opravit v sekci Faktury kliknutím na tlačítko Upravit u příslušné faktury. Opravu je však možné provést jen v omezeném rozsahu — například můžete přidat Vaše interní číslo objednávky, upravit název ulice, PSČ či město. Nelze změnit či doplnit název firmy, IČ ani DIČ — všechny žádosti o změnu těchto údajů budou zamítnuty. Jediným řešením je v takové situaci zrušení objednávky a souvisejících certifikátů (nutné potvrdit vlastnoručním nebo kvalifikovaným podpisem dobropisu) a následně provést novou objednávku.

    3. Pokud již faktura byla vystavena a uplynul-li již kalendářní měsíc, v němž byla přijata platba, pak žádné údaje na faktuře upravit nelze, a to bez výjimky.

  7. Změnili jsme fakturační údaje, ale na faktuře jsou stále ty staré. Proč?

    Rozlišujeme dvě situace:

    1. změnu fakturačních údajů u Vašeho zákaznického účtu a
    2. změnu fakturačních údajů u objednávky či na faktuře.

    Na faktuře budou automaticky uvedeny fakturační údaje, které byly nastaveny u Vašeho zákaznického účtu v momentě odeslání objednávky.

    Změnou fakturačních údajů u Vašeho zákaznického účtu nejsou dotčeny dřívější faktury ani objednávky odeslané před provedením této změny. Změna fakturačních údajů u Vašeho zákaznického účtu se promítne až do faktur u objednávek vytvořených po provedení této změny a uložení nových fakturačních údajů.

    Pro informace o možnostech změny fakturačních údajů u objednávek odeslaných před aktualizací fakturačních údajů u Vašeho zákaznického účtu čtěte výše v sekci Jak změním údaje na faktuře?.

  8. Mohu změnit e-mail pro zasílání faktur?

    Všechny faktury jsou okamžikem vystavení automaticky zaslány na e-mailovou adresu Vašeho zákaznického účtu (Vaše uživatelské jméno).

    Volitelně v sekci Nastavení účtu můžete nastavit jinou e-mailovou adresu (například Vašeho účetního oddělení), na kterou následně budou také automaticky zasílány všechny budoucí faktury. Tím nebude dotčeno zasílání faktur na adresu Vašeho zákaznického účtu; na ni budou faktury zasílány i nadále a nelze vypnout.

  9. Mohu na fakturační údaje naší firmy objednávat SSL certifikáty pro naše klienty?

    Ano. Při aktivaci SSL certifikátů pro jinou firmu (Vašeho klienta) zadáte tyto údaje až při aktivaci daného certifikátu. Fakturační údaje nám slouží pouze k tomu, abychom my Vám mohli vystavit řádnou fakturu, a jsou od certifikátů zcela odděleny. Vašim klientům pak můžete vystavit vlastní fakturu.

SSL certifikát / 169 Kč

Přejděte na důvěryhodný SSL certifikát AlpiroSSL se silným až 256-bit šifrováním a ušetřete.

EV SSL certifikáty

Chraňte svou reputaci a zajistěte maximální důvěryhodnost s TLS/SSL certifikátem s EV.

Multidoménové (SAN)

Skonsolidujte všechny své SSL certifikáty do jednoho multi-doménového SSL certifikátu!

Uživatel SSL Přihlášení

Zavřít

Přejít k registraci

Zavřít
Zavřít
Zavřít
Doporučené SSL certifikáty
Zavřít
Máte dotaz?
Napište nám
Nenašli jste řešení na stránce Podpora a Nejčastější dotazy?
Jméno a příjmení: E-mail:
Odesílám…Odeslat
Tato stránka používá soubory cookies. více informací

Souhlasím se všemi Pouze nezbytné