Co dělat, když jsme neobdrželi autorizační e-mail?

Někdy se stane, že autorizační e-mail po aktivaci SSL/TLS certifikátu od certifikační autority z nějakého důvodu nedorazí do schránky s doručenou poštou.

Nejčastějšími příčinami bývají:

  1. Nevyžádaná pošta

    Zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou (SPAM) a složku Koše. Toto je nejčastější příčina nedoručení autorizačního e-mailu do schránky. Ujistěte se, že máte vypnuté všechny filtry nevyžádané pošty, včetně greylistingu a podobných mechanismů.

  2. Plná schránka

    Ověřte, zda e-mailová schránka není plná.

  3. MX záznamy

    Zkontrolujte, zda má doména správně nastavené MX záznamy v DNS.

  4. Přeposílání pošty

    Máte-li nastaveno přeposílání pošty na jinou adresu, může být e-mail zamítnut kvůli SPF. To se děje často v případě přeposílání pošty do freemailové schránky typu @seznam.cz, @centrum.cz, @volny.cz, @gmail.com atd. V takovém případě autorizační e-mail nemá šanci být doručen.

  5. Zdržení ve frontě

    Jak je to dlouho, co jste aktivovali SSL certifikát? Někdy e-mail může dorazit se zpožděním až několika hodin.

SSL certifikát — 169 Kč

Přejděte na důvěryhodný SSL certifikát AlpiroSSL se silným až 256-bit šifrováním a ušetřete.

Zelený adresní řádek

Nepřehlédnutelný indikátor důvěryhodného webu, díky kterému zvýšíte konverze a zisky.

Multidoménové UC/SAN

Skonsolidujte všechny Vaše SSL certifikáty do jednoho multidoménového SSL certifikátu!

Uživatel SSL Přihlášení

Zavřít

Přejít k registraci

Zavřít
Zavřít
Zavřít
Doporučené SSL certifikáty
Zavřít
Máte dotaz?
Napište nám
Nenašli jste řešení na stránce Podpora a Nejčastější dotazy?
Jméno a příjmení: E-mail:
Odesílám…Odeslat
Tato stránka používá soubory cookies. více informací
Souhlasím