Co dělat, když jsme neobdrželi autorizační e-mail?

Někdy se stane, že autorizační e-mail po aktivaci SSL certifikátu od certifikační autority z nějakého důvodu nedorazí do schránky s doručenou poštou.

Nejčastějšími příčinami bývají:

  1. Nevyžádaná pošta

    Zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou (SPAM) a složku Koše. Toto je nejčastější příčina nedoručení autorizačního e-mailu do schránky. Ujistěte se, že máte vypnuté všechny filtry nevyžádané pošty, včetně greylistingu a podobných mechanismů.

  2. Plná schránka

    Ověřte, zda e-mailová schránka není plná.

  3. MX záznamy

    Zkontrolujte, zda má doména správně nastavené MX záznamy v DNS.

  4. Přeposílání pošty

    Máte-li nastaveno přeposílání pošty na jinou adresu, může být e-mail zamítnut kvůli SPF. To se děje často v případě přeposílání pošty do freemailové schránky typu @seznam.cz, @centrum.cz, @volny.cz, @gmail.com atd. V takovém případě autorizační e-mail nemá šanci být doručen.

  5. Zdržení ve frontě

    Jak je to dlouho, co jste aktivovali SSL certifikát? Někdy e-mail může dorazit se zpožděním až několika hodin.

SSL certifikát — 169 Kč

Přejděte na důvěryhodný SSL certifikát AlpiroSSL se silným až 256-bit šifrováním a ušetřete.

Zelený adresní řádek

Nepřehlédnutelný indikátor důvěryhodného webu, díky kterému zvýšíte konverze a zisky.

Multidoménové UC/SAN

Skonsolidujte všechny Vaše SSL certifikáty do jednoho multidoménového SSL certifikátu!

Uživatel SSL Přihlášení

Zavřít

Uživatel SSL Nový zákazník

Zavřít
Zavřít
Zavřít
Doporučené SSL certifikáty
Zavřít
Máte dotaz?
Napište nám
Nenašli jste řešení na stránce Podpora a Nejčastější dotazy?
Jméno a příjmení: E-mail:
Odesílám…Odeslat
Tato stránka používá soubory cookies. více informací
Souhlasím